FAQ

Co je Chillhills Apartments?

Jako bývalí (i současní) studenti, jsme si dali za cíl zlepšit podmínky studentského bydlení. Začali jsme v Brně, kde momentálně provozujeme síť 7  komplexů pro studenty a mladé lidi. A protože víme, že každý z vás chce a potřebuje něco jiného, je i naše nabídka bydlení různorodá a zároveň sestavená tak, aby odpovídala potřebám vám všech.

Proč bydlet v rámci Chillhills Apartments?

Naše komplexy kombinují výhody bydlení na koleji s pronájmem privátu.Vybírat můžeš jak z pokojů, tak i celých bytů. Ty nabízíme vybavené i nevybavené. Je jen na Tobě, co si vybereš.

Chci bydlet kratší dobu než 1 rok, je to problém?

To, jak dlouho u nás pobudeš, záleží jen na Tobě. Standardně se nájemní smlouva uzavírá na 1 rok. Pokud chceš podnájem ukončit dřív, je třeba podat výpověď. Počítej však s výpovědní dobou 3 měsíce. Pokud se chceš vystěhovat hned a nečekat, je třeba doplatit zbývající nájem, nebo za sebe najít náhradu. O letních prázdninách pro Tebe máme super vychytávku, kdy si můžeš pronajmout pokoj nebo byt jen na vybrané měsíce, a to za poloviční kauci.

Jaké výhody mám jako student?

Jsi student? Prokážeš se platnou studentskou kartou? V tom případě máš u nás, oproti nestudentům, levnější bydlení.

Jak si rezervovat pokoj nebo celý byt?

Vyber si, který komplex Ti vyhovuje a proveď nezávaznou rezervaci z pohodlí domova. Náš makléř se ti ozve a doladíte detaily. Pokud se chystáš bydlet až Ti začne škola nezoufej, u nás máš možnost rezervace bydlení už nyní, a to za polovinu ceny nájmu.

Platím provizi za zprostředkování?

U nás žádnou provizi neplatíš. No není to bezva?

Co kauce?

Ta je ve výši jednoho nájmu, samozřejmě vratná. A při pronájmu pokoje nebo bytu na léto, platíš jenom půlku!

Kde získám informace o platbách, smlouvě nebo aktuálních informacích?

Pokud podepíšeš nájemní smlouvu, stáváš se klientem Chillhills Apartments, a tím i majitelem účtu, kde máš všechno pod kontrolou. V aplikaci “Mé bydlení” máš přehled plateb, možnost platby nájemného online, nájemní smlouvu, domovní řád a další vychytávky.

Co když se něco porouchá?

Něco se pokazilo, porouchalo, nefunguje? Je třeba rozlišit, zda se jedná o drobnou opravu nebo závadu. V případě drobných oprav  (jako je výměna žárovky, ucpaný dřezu či prasklá sprchová hadice) si je do výše 3.000 Kč ročně hradíš jako podnájemce sám. Pokud  nechceš drobnými opravami ztrácet čas stačí, když skutečnost nahlásíš přes speciální formulář v záložce “Mé závady”, a my Tě do 48 hodin kontaktujeme s návrhem řešení a ceny za opravu. Přes stejný formulář můžeš nahlásit i opravdové závady. Pro hlášení akutních havárií volej na +420 778 401 244.

Co dělat, když zapomenu heslo?

No jo, hlava děravá. Pro tyto případy slouží záložka “Zapomněli jste heslo?” v sekci “Přihlášení”. Po zadání e-mailové adresy Ti na e-mail přijde odkaz pro zadání nového hesla k Tvému účtu.

Chci odejít z bytu před ukončením smlouvy, co dělat?

Nejdříve podej řádnou výpověď. Ta slouží jako oficiální žádost, pomocí které nám oznámíš, že chceš podnájemní smlouvu ukončit dřív. Po podání žádosti je podle podmínek v podnájemní smlouvě možné odejít za 3 měsíce. Chceš-li odejít dřív, než za 3 měsíce, je třeba doplatit nájemné nebo za sebe najít náhradu. S hledáním náhradníka rádi pomůžeme, stačí, když nám dáš včas vědět.