Volná místa

Manažer/ka ubytování

Co tato pozice obnáší?

Manažer komplexů řeší záležitosti spojené s bydlením (prohlídky, stěhování, přebírání a předávání bytů), administrativu (smlouvy, předávací protokoly aj.) a především je kontaktní osobou pro zájemce o bydlení i naše nájemníky (převážně studenty).

Co můžeme nabídnout?

Příjemné pracovní prostředí v kanceláři v centru Brna, profesionální zaškolení, zajímavou pracovní zkušenost, příjemný mladý kolektiv, férové jednání. Odpovídající platové ohodnocení, a systém odměn, práci na DPP. Odměna 80-90 Kč/hod + bonusy.

Co požadujeme?

Především samostatnost a zodpovědnost, komunikativnost, příjemné vystupování, znalost anglického jazyka slovem i písmem min. na úrovni intermediate. Předpokládáme alespoň SŠ vzdělání a znalost práce s PC. Praxe a zkušenosti na obdobné pozici výhodou.

 


Obchodní manažer

Co tato pozice obnáší?

Cílem obchodního manažera je využití obchodních příležitostí v podobě náboru nových bytů a bytových komplexů v Brně, Praze, Olomouci. Klíčovou činností na této pozici je získávání nových možnosti spolupráce s majiteli nemovitostí ev. realitními kancelářemi.

Co můžeme nabídnout?

Profesionální vedení, osobní a profesní rozvoj, práci v přátelském kolektivu a zázemí moderních kanceláří v centru Brna. Spolupráce na ŽL, časová flexibilita a podnikatelská nezávislost. Odměna 40.000Kč/měsíc.

Co požadujeme?

Energický přístup k práci, samostatnost, spolehlivost a loajalitu. Vlastní automobil výhodou.

 


Recepční


Co tato pozice obnáší?

Hledáme novou posilu našeho týmu na pozici recepční hostelového ubytování.

Co můžeme nabídnout?

Kromě odměny 66 – 85 Kč/hod budeš mít příležitost pracovat ve skvělém a přátelském kolektivu přímo v centru Brna a možnost setkávat se s lidmi ze všech koutů světa.

Co požadujeme?

Očekáváme příjemné vystupování a minimálně intermediate znalost anglického jazyka (další jazyky výhodou). Vítáme zkušenost s rezervačním systémem, vedením knihy hostů, pokladní knihy, správou rezervací aj. Pokud žádné zkušenosti nemáš, nevadí, rádi a pečlivě Tě na vše zaškolíme. Důležité pro nás je, aby Tě práce bavila a přinášela Ti radost.

 


Asistent/ka provozní manažerky

Hledáme sympatického a pečlivého člověka na pozici asistent/asistentka provozní manažerky sítě apartmánových komplexů v Brně.

Co tato pozice obnáší?

Práce je vhodná pro ty, co rádi pracují v týmu a když na to přijde, dokáží si sami zorganizovat práci a splnit svěřené úkoly. Náplní práce bude jak setkávání se zájemci o bydlení a nájemníky, tak administrativa, správa sociálních sítí, reporting či spolupráce s při tvorbě propagačních materiálů. Nudit se u nás rozhodně nebudete!

Co můžeme nabídnout?

Nabízíme pestrou a dynamickou náplň práce v příjemném pracovním kolektivu v kanceláři v centru Brna, spolupráci na DPP s ohodnocením 70 Kč/hod a systémem odměn.

Co požadujeme?

Rádi bychom mezi sebe přijali přátelského, kreativního, samostatného a zodpovědného jedince, který zvládá komunikaci v angličtině (slovem i písmem) na úrovni intermediate (znalost dalších jazyků je velkou výhodou). Předpokládáme alespoň středoškolské vzdělání a znalost práce s PC. Nástup ihned.

 


Kdo jsme?

Jsme česká společnost, která působí na trhu ubytovacích služeb. Naším cílem je zlepšit situaci na trhu s bydlením nejen pro studenty (více o nás). Náš tým tvoří mladí vysokoškoláci, vysokoškolští učitelé a profesionálové z jednotlivých oborů. Tím, že se naše společnost neustále rozvíjí, hledáme někoho, s kým si budeme rozumět, kdo bude zodpovědný, samostatný, společenský a také se smyslem pro humor. U všech pracovních pozic nabízíme intenzivní zaškolení.

Životopisy, popř. motivační dopisy zasílejte na e-mail kariera@chillhills.cz